skip to Main Content

Campagne Ik Check Oud wil jongeren inspireren voor de ouderenzorg

Om zoveel mogelijk jongeren een goed beeld te geven van hoe mooi, leuk en grappig het is om met ouderen te zijn/te werken heeft PGGM&CO de campagne Ik Check Oud opgezet.

Onderzoek

Aanleiding is een onderzoek naar reden(en) waarom veel studenten/starters niet kiezen voor een baan in de ouderenzorg. Een van de uitkomsten van dit onderzoek is dat het imago van de ouderenzorg slecht is én dat het beeld dat jongeren hebben niet klopt en meestal niet gebaseerd is op hun eigen ervaring.

Studierichting

Met de campagne Ik Check Oud wil PGGM&CO ervoor zorgen dat het beeld dat jongeren hebben in ieder geval gebaseerd is op hun eigen ervaring om zo hun studie/profielkeuze positief te beïnvloeden. De doelgroep is tussen de 12 en 18 jaar oud. Uitgangspunt van deze campagne is het contact met de oudere, want daar begint alles mee, zoals leden aangaven in het onderzoek.

Inspiratiefilmpjes

Of kijk voor meer informatie op de site van PGGM&CO

×Close search
Zoeken